حوزه های علمیه و آموزش و پرورش برای پی ریزی نظام آموزش و تربیتی براساس آموزه های قرآنی همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، مشاور وزیر آموزش و پرورش که به گیلان سفر کرده است گفت: تلاش برای تزکیه اخلاقی و رشد انسانیت از دیگر اهداف این همکاری است. حجت‌الاسلام ملکی ، آموزش و پرورش را متولی اصلی تعلیم و تربیت در کشور دانست و افزود: در کودکان زمینه گرایش به نیکیها بیشتر است بنابراین اگر خواهان ثبات و امنیت نظام اسلامی، نهادینه شدن فرهنگ اسلامی، استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران و کاهش هنجارشکنی ها در جامعه هستیم باید روی تربیت کودکان سرمایهگذاری کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نامگذاری سال 93 به عنوان اقتصاد و "فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبرمعظم انقلاب ، گفت: اصل پشتوانه اقتصاد، فرهنگ درست است و فرهنگ به همه ابعاد اجتماعی، ‌سیاسی، عبادی، اخلاقی انسان شکل می دهد و نحوه ارتباط با خالق و دیگر انسان ها را مشخص می سازد ، لذا فرهنگ برخاسته از اسلام و احکام دینی و الهی جامعه را در برابر تهاجمات دشمن مستحکمتر می سازد.

نخستین نشست کارگروه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش منطقه یک کشوری ‌ باحضور معاونان پرورشی استان های تهران ، مرکزی ، قم ، قزوین ، مازندران و گیلان ، مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان و مدیران کل اوقاف، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان به مدت دو روز در سالن اجتماعات اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان برگزار شد./ب




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.